Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

donderdag 27 maart 2014

Voorjaars Bezems.

Zoals beloofd zou ik jullie een verslag geven van de gehouden workshop.


Dinsdagavond hebben we deze workshop gedaan, 
 24 enthousiaste deelnemers, dat was een hele groep.
Van te voren alles klaar zoeken, heel veel ritjes
naar de Action gedaan.


24 bezems met stok, zakken vol mos, meters klimop.
heel veel takjes bloemen, doos vol eieren en
natuurlijk heel veel haasjes, kippen, vogels, schaapjes,
koeien, vlinders etc..













Veel variatie, want het is niet leuk als iedereen
dezelfde bezem bij de deur heeft staan.
Lollum is maar een klein dorpje.
De 3 bezems die hier boven staan had ik als voorbeeld
gemaakt, alle drie verschillend.


Het was een hele gezellige avond.
Iedereen druk in de weer met nietapparaten, lijmpistolen.
Allemaal verschillende bezems gemaakt.

9 opmerkingen:

  1. Wauww wat gaaf Sippie! En wat een lieffie van schaapjes! Lijkt me ook super gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie. Wat een prachtig bezems hebben jullie gemaakt. Heel mooi al die verschillende. Ik zag je paaskrans ook nog staan die is ook mooi!. Crea bea hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Wat leuk om te zien....al die bezems die klaarstaan en later prachtig zijn veranderd in een mooie creatie....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Sippie,
    Leuk om iedereen zo bezig te zien en natuurlijk de resultaten! Als ik nu door Lollum zou lopen kan ik precies zien wie er op je "workshop" waren!!
    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,
    Wat een leuke workshop was dit en echt een megaklus om alles voor 24 personen te regelen..je hebt zo wel eer van je werk, prachtig zijn..ik vind die met de lammetjes het leukst..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi ik vind ze alle drie even mooi en het is een geweldig leuk idee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sippie,
    wat leuk deze workshop, wat heb je daar veel werk aan gehad zeg en... waar waren we zonder de ACTION!!!
    Ik heb zelf een fanpagina op mijn facebook van de ACTION staan, krijg elke dag leuke berichtjes van...
    Wat heb je die bezems mooi gemaakt zeg is echt een pracht geworden, knap hoor!
    Hopelijk heb je ook genoten van de workshop!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan! zou er zelf niet opkomen om met een bezem aan de slag te gaan. die met de schaapjes is mijn favoriet Sippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wwwooooooow Sippie, wat een leuke bezems hebben jullie gemaakt. Echt geweldig mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...