Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zondag 9 maart 2014

Paas kransen.

Even wat anders dan kaarten.
Overal op internet kwam ik deze kransen 
tegen, dus ook ik ga dat proberen.


Een piepschuim krans en een rol schoonmaakdoekjes
bij de Action gehaald.
De doekjes in vierkantjes knippen van 5 bij 5 en
met een sateprikker in de krans prikken.
Zo'n 20 jaar terug deden we dit ook al met gekleurde 
lapjes, die we met de kartelschaar knipten.


Staat best vrolijk aan de voordeur, maar ik weet niet
of die bestand is tegen harde wind en regen.
Dus ga ik hem straks bij mijn moeder brengen, die
heeft de voordeur onderdak bij
de aanleunwoningen.


Voor me zelf nog één gemaakt en die staat op tafel.
De kip en de takjes komen ook van de 
Action.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.....

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,
    Heel erg mooi is dit, wat een goed idee, om het met die doekjes te doen, die boterhamzakjes vond ik echt een sof, maar dit ziet er prachtig uit, allebei erg MOOI, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sippie,
    ook ik heb en had niks met die plastic zakjes, en slecht voor het millieu...
    Maar dit vind ik wel heel erg mooi en zo leuk met die accesoires erbij!
    Zal je moeder blij mee zijn!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er helemaal weg van Sippie! Mooi gedaan zowel de krans voor aan de deur als voor op tafel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sippie,
    Wat een geweldig mooie kransen heb je gemaakt.Ja inderdaad heb ik dat jaren geleden ook met kerstkransen gedaan.Ik dacht eerst dat je hem weer van plastic zakjes had gemaakt. Echt super hoor.
    Je vorige kaartjes vind ik ook geweldig mooi,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww prachtig heb je dit gemaakt, echt super mooi, net als je kaarten trouwens. Ik ben gezellig volger bij je geworden. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gedaan Sippie!
    Je moet er maar opkomen....gele doekjes hebben we allemaal wel in huis!
    Ziet er gezellig uit hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super hoor Sippie! Zo haal je voorjaar echt in huis, wat een leuke krans! En wat de vierkantjes knippen betreft....ook ik heb vele kransen en ballen gemaakt op die manier!! Leuk dat dit nu weer gedaan wordt!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...