Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zaterdag 1 maart 2014

Lente....???

1 maart....heerlijk weer, zo nu en dan
schijnt het zonnetje, komt de
Lente er al aan?
De eerste lammetjes zijn al weer geboren en
dat is een Lente teken.
Vandaar dat ik een paar kaartjes heb gemaakt
met de nieuwe knipvellen van Marjolein.













Zo lief die schaapjes.
De wolkjes zijn van Memorybox en daarop
een tekst van MD.


Ook met Kraft karton zijn ze leuk, stempeltje van Joy.


Nog één met Kraft karton.


Op deze kaart heb ik de Friese tekst uitgeprint
op de computer, Bêst Genôch, versje van
Pieter Willekes.
Strook met embossing bloemetjes gemaakt met een
embossingfolder.


Als laatste nog één met de nieuwe scalloped tag 
topper pons van stampin'up gemaakt.
Wanneer je het strikje openmaakt, kun je 
het gedichtje van MD lezen....
Slaap kindje slaap...

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattige geboortekaartjes!
    Laat de lente maar komen...ik ben ervoor ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja laat de lente maar komen we zijn er klaar voor je hebt weer een hele reeks gemaakt heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Ben altijd verbaasd dat jij zoveel kaarten tegelijk maakt en allemaal even mooi, die nieuwe pons, daar zag ik ook al een paar andere kaarten mee, hij is super..net als je kaartjes, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve schaapjes en wat zijn je kaarten mooi heel leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sippie,
    mooie lentekaartjes zo lief met die schaapjes!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze vind ik supermooi! Had zulk een papier van MD gezien. Had ik die toch maar gekocht als ik jouw creaties zie ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...