Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

woensdag 16 juli 2014

Een inhaal slag maken.....

Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen, het is zo'n
poos geleden dat ik hier wat gepost heb.
Na de gehouden workshop heb ik me voornamelijk
bezig gehouden met de voorbereidingen
van een Voorjaars Fair.
Deze was hier bij ons in het dorp en ik
had me daarvoor opgegeven.


Op deze collage kun je zien hoe,waar en wat er zoal te zien was.
Op de foto linksboven zie je mijn kraam, gevuld met
kleine cadeautjes en kaarten.
Al met al een hele gezellige en geslaagde dag.

Ik zit nu ook op facebook en daar poste ik bijna elke dag 
een berichtje met een foto wat ik gemaakt had.
Wanneer je op mijn facebook pagina bij foto's kijkt, zie
je heel veel van de gemaakte kleine cadeautjes, wel
eventjes door scrollen....
 Zodoende was ik minder aan het bloggen.
Na al dat gefreubel enz...ben ik eventjes heel wat anders 
gaan doen, het klinkt gek........., maar ik ben
aan het breien geslagen.
Heel gewoon sokken breien.


Met een geschreven patroon van mijn moeder is het
me gelukt en inmiddels heb ik al een 12 paar gebreid, ze worden
gedragen door familieleden in Denemarken, Noorwegen en Duitsland.
Tussendoor nog wat kaartjes en andere opdrachten gedaan.
We hebben dus echt niet stil gezeten.....
Ook werd ons familiekringetje uitgebreid, onze oudste dochter
was in verwachting van hun derde kindje.
Dan is het leuk om voor de kleine baby cadeautjes te maken.
Samen met de andere twee kleinkinderen heb ik ze een rompertje
laten beschilderen.
Dit moest natuurlijk wel geheim blijven...!!!


Maar vorige week 7-7-2014 is Aafke hun zusje geboren.
En dit waren de eerste 2 cadeautjes die ze kreeg.
Hier een collage van de prachtige mooie gezonde kleindochter.


Om dit blog bericht niet al te lang te maken zodat ik jullie
ga vervelen, later een berichtje wat ik zoal voor de
kraammand heb gemaakt.

Ik ga binnenkort ook weer even bij jullie berichtjes langs.
Tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,
    Pas geleden keek ik nog eens op je blog en zag toen dat het erg lang geleden was dat je een bericht plaatste, ik heb ook even op FB gekeken en je toegevoegd, leuk om je daar ook te zien..gefeliciteerd met je prachtige kleindochter Aafke en wat zijn de rompertjes leuk geworden, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt je zeker niet zitten vervelen. Wat een enige dingen heb je gemaakt. En wat heb je een pronk van een kleindochter gekregen. Van harte gefeliciteerd nog.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat we weer wat van je lezen. Ik heb geen FB dus lees dat alles niet.
    Gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter. Wat heb je heerlijk met je kleinkinderen leuke rompertjes versierd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh yeahhh je bent er weer en wat leuk om deze reportage van je te zien we zijn weer helemaal op de hoogte en van harte gefelicteerd met de geboorte van je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...