Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 21 maart 2014

Sa moai...dy Fryske teksten.

Hallo bloggers, volgers en andere bezoekers, 
de hoogste tijd om weer iets van mij te 
laten horen.
Ten eerste allemaal bedankt voor jullie
bezoekjes en berichten.
Het spijt me, ik heb de laatste tijd niet zoveel
reacties bij jullie achtergelaten, maar 
ik kom straks echt weer eens langs.
Na het plaatsen van de Paas kransen, kwam er
een verzoek uit het dorp om weer
eens een workshop te geven.
Nou....dat ga ik doen, volgende week.
Dus jullie begrijpen, dat vraagt de nodige voorbereidingen.
Ook had ik me opgegeven voor een VoorjaarsFair, 
hier in het dorp.
Dus ben ik met van alles en nog wat bezig.
Toen ik van de week, tijdens mijn bezorgroute, iets
tegen kwam, waar ik wat mee moest doen.


Daarom nu eerst even een paar kaartjes gemaakt.
De achtergrond met distress inkt aangebracht, 
daarop de boom gestempeld.
Daarna met de printer  de tekst aanbrengen.
Een strikje gemaakt met bakerstwine.


Voor degene die geen Fries kan lezen, In triuwke yn é rêch,
betekend: Een steuntje in de rug.

Volgende week een verslag van de workshop.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Sippie,

    Ik zag je prachtige kaarten en dacht....wat staat er voor tekst op! Gelukkig heb je het voor ons vertaald....want ik weet niets van de Friese taal......prachtig hoor!

    Groetjes en succes met al je workshops en andere bezigheden,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie,
    ..en gaat dat altijd goed ?? de tekst printen als de kaart al klaar is ?? Ik vind ze erg mooi en leuk met de Friese tekst, succes met je workshop en andere bezigheden, fijn weekend, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten weer Sippie En we hebben allemaal wel eens wat minder tijd om te reageren
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh Hij is weer prachtig hoor! ... super mooi hoe je dit hebt gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sippi8e,
    wat een prachtkaarten, leuk die friese teksten en de vertaling ervan,
    veel succes met je voorbereidingen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Skitterende moaie kaartsjes Sippie,

    Ek de tekst sprekt my erg oan.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...