Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

woensdag 3 juli 2013

Te Gek....

Wauw....Te Gek, ze hebben een prijs gewonnen.
En die ze zijn Marije en Wytse, geweldig.
Weten jullie het nog, die leuke gezellige zondag
in maart, toen we met de 
Te Gekke krijtjes bezig waren.
Deze kaart en de fotocollage had ik ingezonden
naar de dames van de Te Gekke Krijtjes.


Vanavond las ik mijn mail en zag dat ze gewonnen hadden.
 Een doosje Metallic Krijtjes, hoe leuk is dat??
Nog even een paar foto's van hoe fanatiek ze toen bezig 
waren en van de gemaakte achtergrondjes.












Nadat de kleinkinderen de achtergrondjes hadden gemaakt, 
hebben we stempels uitgekozen.
Daar heb ik toen kaarten van gemaakt.
Het ovale kaartje met het paard en veulen stond in het
bericht van maart en staat nog steeds
bij Marije op haar slaapkamer te pronken.
Ze weten het nog niet, want ze lagen al op bed
toen ik mijn mail opende vanavond.
Wat zullen ze blij zijn.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor jou en de kinderen,ze zullen zeer verrast en blij zijn morgen, ook voor jou genieten!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt. Je kaartje is echt superrr...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je dat samen met je kleinkinderen hebt bereikt. Wat zullen ze straks tevreden zijn. Ik zie ze in gedachten al staan glunderen. Geniet van die snuitjes straks.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè wat ontzettend leuk voor jullie. Van harte gefeliciteerd. En wel terecht want het is een onzettend leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,
    Wat zullen Marije en Wytze blij ze! Feliciteer ze maar even, geweldig!
    Leuk hoor om zo met je kleinkinderen bezig te zijn, dat is genieten hè!
    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ja dat weet ik nog wel! Superleuk, beppe Sippie, Marije en Wytze, lokwinske!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sippie,
    Wat leuk zeg dat ze gewonnen hebben, gefeliciteerd hoor.Het is ook een erg leuk kaartje,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...