Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

donderdag 18 juli 2013

Improviceren.

Bedankt lezers en volgers voor jullie 
leuke reacties iedere keer.
Deze keer weer een serie kaartjes.
Gemaakt met stempels en inkt.
Ik ben al een tijdje op zoek naar de stempel set
Circle Circus van stampinUp, maar tot nu
toe zonder resultaat.
Maar als ik ergens iets gezien heb, dan laat me dat
niet zomaar meer los.
Daarom heb ik tussen mijn stempelvoorraad gezocht om cirkels,
bloemetjes  enz..
En zie hier het resultaat...


Tekst op de computer gemaakt, zwarte Archival Inkt 
en Stazon Vibrant violet, stempeltjes van
verschillende sheets.
Vlindertje is van Cheery Lynn.


Deze heb ik helemaal met zwart gestempeld.
een lintje er omheen, daarop een stempel in 
verschillende laagjes er op geplakt.


En deze helemaal in het roze, Stazon Fuchsia Pink 
in het echt kleurt het lint er goed bij.

Mocht er nou tussen de lezers iemand zijn die de stempelset
heeft en wel wil verkopen, dan hou ik me aanbevolen.
Zo ziet de set er uit.


Het hoeft niet persé van hout te zijn, mag ook 
clear {rubber} stempels zijn.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Sippie,
    Wat een LEUKE kaartje laat je hier zien met al die verschillende stempeltjes.....echt heel erg MOOI.
    Enneh.....Take Time to Enjoy the Simple Things in Life is te koop bij The Stamping Cottage in Schaijk.
    Succes met je verdere zoektocht.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww Heel mooi.en succes met je speurtocht naar de stampin up stempels.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie, Wat een leuke kaarten. Heel leuk bedacht met de stempels zo te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze serie kaartjes echt geslaagd.
    Lekker CAS.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww weer super creaties om van te genieten! Prachtig gemaakt en zo in een passende kleur met de afbeeldingen! top....

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sippie.

    Weer leuke kaarten hoor, gisteravond was hier iemand aan de deur en die had ook deze kaarten gemaakt super leuk gewoon kom maar weer eens op het idee,Ik ga in het weekend ook even door mijn stempel doos heen kan het dan ook niet laten, wat zitten we toch raar inelkaar.Maar wat kunnen we ons toch fijn bezig houden en ja het spreekwoord zegt het al ~it haldt us fan de dyk` Gr Goed weekend Lolkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Sippie,

    ik heb die stempelset voor je gevonden!
    slechts 1x gebruikt, als je interessen hebt laat 't me dan zsm weten

    groetjes, Han

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nogmaals hoi,

      heb ook een berichtje achtergelaten in je postvakje van het Hobbyjournaal.

      groetjes, Han

      Verwijderen
  8. Hey Sippie, deze zijn ook schitterend gedaan! Je blijft mij ook verassen en inspireren hoor! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...