Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zondag 16 december 2012

Nog eentje......een warme groet.

Het ging zo goed met het maken van de
kerstkaarten totdat een hevige buikpijn
er even een einde aan maakte.
Deze buikpijn blijken nierstenen te zijn die me
plagen, heel vervelend.
Maar bij deze wil ik jullie deze kaart nog even laten zien.
 
 
Weer een prachtige mal van de Creatables een
heel mooi plaatje uit mijn archief, een tekst en
een bloemetje, dit zijn snelle kaarten.
De meeste kaarten zijn geschreven [80 stuks] en
kunnen op de bus, leuk voor de postbode.
Misschien maak ik er nog een paar.
 
******
 
Twee nieuwe volgers, hartelijk welkom en bedankt
voor de leuke reacties.


12 opmerkingen:

  1. weer een mooie kaart Altijd lekker als de kaarten weer de deur uit zijn.ik wens je beterschap met je niersten is nogal pijnlijk geloof ik vervelend met de kerstdagen in het vooruitzicht.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sippie,
    Dit is een MOOI vlug kerstkaartje.
    Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leave Sippie,

    Heel veel sterkte met je nierstenen! Heb je ook last van je rug? Jaaaren geleden heb ik er ook last van gehad..kreeg toen het advies: touwtje springen!!! `k Ben ze wel kwijt geraakt. Hoop voor je dat je er met de komende feestdagen geen last van lrijgt!

    Erg mooie kaarten heb je weer gemaakt...wat een werk en tijd gaat er in zitten!

    Lieve groet,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sippie,
    Mooie kerstkaart ... plaatje is heel mooi.
    Hopelijk ben je die nierstenen snel kwijt.
    En dan de feestdagen voor de deur, knap maar gauw op!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart Sippie. Heel mooi gemaakt.Dit is edn supermooie mal, vindt je ook niet. Het is een van mijn favorieten.Je kunt ervoor veel gelegenheden mooie kaarten mee maken.IK hoop dat je snel verlost bent van de nierstenen. Zo met de feestdagen voor de boeg.Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sippie,
    Je creatieviteit heeft niet te lijden onder je ziekzijn.
    Het is weer een schattig kaartje geworden.
    Hopelijk heb je er niet veel last en pijn van, en ben je gauw weer op de been.
    Sterkte

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Cora,

      Ik heb op je blog "Het creatieve torretje" gezien...niks ook geen email adres.
      Dus kan zo nooit een reactie geven.
      Bedankt voor je bezoekje.

      Groetjes Sippie.

      Verwijderen
  7. Jeetje Cora, gaan ze er iets aan doen?? of moet het vanzelf gaan? Lijkt me heel pijnlijk en tot je er chagrijnig van wordt das ook niet leuk en goed... van Harte beterschap.. en je kaart valt ondanks alles heel erg in smaak hoor!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sippie,

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt en het is altijd prettig als de kerstkaarten geschreven zijn. Ik wil je heel veel beterschap toewensen en hoop dat je snel van je pijn en nierstenen af bent want dat is geen pretje.

    Liefs Bep
    vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sippie,
    wat naar voor je dat je zo'n pijn hebt!
    Wordt daar iets aangedaan?
    Je kaartje is prachtig zo eenvoudig maar niet minder mooi!
    Even je vraag beantwoorden over dat papier,
    Lablanche heeft speciaalstempelpapier ontwikkeld,
    ik was er eerst ook nogal sceptisch over, van nou ik heb toch papier waarom dit nu weer!
    ik heb het toch gekocht,
    het is te geweldig mooi papier,
    beetje glad en je kunt er heerlijk op stempelen, (Ranger heeft ook zulk papier)
    op Youtube zijn filmpjes van Lablanche, daar heb ik me door laten inspireren
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Sippie!! De afbeelding is ook zo mooi. Heb je die op internet gevonden?
    Bij Tini las ik dat je het blog met ramen wilde hebben. Stuur me ff een mailtje dan antwoord ik je terug. Mijn emailadres staat rechts boven op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...