Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

dinsdag 18 december 2012

Kerstraam.

Het is klaar.....dit project stond al heel lang
op mijn "TO Do Lijst".
Maar als je dan niet helemaal fit bent,
kan ik niet goed beginnen.
Maar toch gisteravond de spullen klaar gezet
en dan........... is het ook zomaar klaar.
 
 
En ik ben tevreden, het is goed gelukt,
al zeg ik het zelf.
De basis van dit bloemstuk is gemaakt
door Tjeerd van afvalhout.
 
 
Dit frame bekleden met tilansia, in de rechterhoek
zit een steunplankje, zodat hij niet omvalt.
Een blokje oase bevestigen op een klein schaaltje
en dan kan het bloemschikken beginnen.
 
 
Één mooi tak groen gekocht en de rest komt van
het snoeiafval, je hebt uiteindelijk niet veel nodig.
De blauwe kerstballetjes en vogeltjes komen van het
Tuincentrum en de rest van De Action.
 
 
De pegels zijn met visdraad bevestigd en de
vogeltjes gelijmd.
 
 
Zo heb je een mooi doorkijkje in de vensterbank,
jammer dat het juist nu mistig is.
En 's avonds als de rolgordijnen dicht zijn gaat de
kaars op batterijen aan, zo leuk staat dat.
 
 
Ook nog even een stukje voor op tafel gemaakt.
Een dienblad gevuld met tilansia, mos, steentjes en wat
kerstballen, vaasjes en glas met een waxinelichtje.
In één van de vaasjes een klein bloemstukje.
 
 
******
 
Ik ben nu een half jaar hier in blogland en de
teller staat op 6647 en 34 leden, wie had dat ooit
gedacht en dan al die lieve en leuke reactie.
Geweldig, zo leuk om te lezen en het motiveerd
 me om de volgende keer weer wat "leuks" te plaatsen.
Bij deze allemaal heel erg bedankt.
 
Groetjes van Sippie.
 


11 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,

    Ik heb zojuist weer een bezoekje gebracht.... nou, komlimentjes hoor, wat een leuk idee
    dat kerststukje in het frame!
    Fijne dagen, groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sippie,
    Bloggen is inderdaad LEUK en ik ben blij dat je er mee doorgaat. Je schut iedere keer weer de meest FANTASTISCHE creaties uit je mouw. Bovenstaande foto's tonen dat opnieuw weer aan.
    Zowel het kerstraam als het kerststukje zien er SUPER uit.....PERFECT gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Jij bent werkelijk van alle markten thuis.
    Je kerstraam en het kerststukje zijn weer geweldig!!

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww gaaf die doorkijk!!!!! Tof gedaan hoor !

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,
    Dat is echt heel mooi. Je doet niet onder voor een bloemiste.
    Ik krijg dat soort dingen niet voor elkaar. Maar goed, ieder heeft zijn eigen gaven.
    Dit is echt heel gaaf gedaan.

    groetjes Cora

    http://creatieftorretje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Sippie,

    Wat een samenwerking hebben Tjeerd en jij! Prachtig Kerstraam is het geworden! Gelukkig dat je je weer zo goed voelt om lekker bezig te zijn!

    lieve groetjes vanuit een wit winters Noorwegen,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee het is een prachtig stuk geworden ook het andere kerst stukje is heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sippie,
    wat een keigoed idee, mooi gemaakt zeg!
    Leuk he is dit blogland! Ik geniet er ook zo van!
    ik heb geen facebook o.i.d. ,dit vind ik genoeg!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sippie,

    Dat ziet er goed en echt kerstig uit hoor!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sippie,

    Wat een super de luxe creaties heb je gemaakt je raam en stukje zijn geweldig.

    Lieve gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sippie,
    Wat leuk dat je mijn volger bent geworden.Inderdaad wonen we niet zo ver van elkaar.Ik heb je creaties ook even bewonderd en gezien dat je van alle markten thuis bent. Je maakt behalve prachtige kaarten ook nog schitterende andere creaties. Zoals dit prachtige kerstraam en kerststuk. Ook dat mooie album voor je moeder geweldig.
    Ik wens je gezellige feestdagen en we komen elkaar vast wel weer tegen in blogland. Want ik ben ook volger van jou blog geworden.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...