Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 26 oktober 2012

Tablet chocolade.

Deze keer heb ik een tablet chocolade
mooi verpakt in een doosje.
Gemaakt voor een speciaal iemand, waarvan
ik weet dat ze deze chocolade met rozijnen en noten
heerlijk vindt.
En juist nu verdiend ze iets extra's.
 
 
Met een stuk A4 kraft karton heb ik een bakje voor de tablet
chocola gemaakt.
Het deksel is gemaakt met een dessinpapier uit een blokje
van de Action.
Dit deksel zit vast aan het doosje.
Met de Lacey Ovales S4-314 en de Classic Ovals de labels
gemaakt.
Op de grootste label een wit ovaal wat ik geembost
heb met de embosfolder Swiss Dots.
De kleinste label op het dubbele lint vastgemaakt,
dat je zo om het doosje kan schuiven.
 
 
Een prachtig mooi plaatje van een zwaluw, gevonden
op internet, op het labeltje geplakt.
De binnenkant van het deksel ook versierd met een
labeltje, de tekst heb ik gemaakt op de Computer.
 
 
Afgewerkt met een lintje en een bedeltje van een zwaluw.
Dat is haar favoriete vogeltje.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,

    Wat een leuke creaties zie ik allemaal op je blog super leuk, en bedankt dat je volger bent geworden ik ben gelijk volger van jou geworden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gedaan zeg,gewoon chique als je zo iets krijg.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sippie,
    wat een leuke verpakking heb je gemaakt!
    Mooi afgewerkt!
    Daar zal de ontvanger blij mee zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dit schitterend gemaakt
    en ja het klopt, ik zit ook op het HJ
    leuk dat je volger bent geworden
    jij maakt ook schitterende creaties dus ik ga je ook volgen
    je hebt trouwens een mooi herfststukje gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,
    Wat een mooie verpakking heb je gemaakt!
    Daar zal ze heel blij mee zijn..en ook met de inhoud denk ik!
    En gefeliciteerd met je Awards!
    Ontzettend leuk!

    Lieve groet,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verpakking heb je om de chocola gemaakt een leuk idee, ik zie dat de rest ook gelukt is, heel mooi.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie verpakking en een lekkere inhoud!
    Kijk even op mijn blog, ik heb een verrassing voor je.
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...