Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

maandag 29 oktober 2012

Liebster Award.

In de mail las ik vanmorgen dat Simone
een verrassing voor me had.
"Kijk even op mijn blog staat er."
Ben gelijk even gaan kijken en daar staat
dat ik de Liebster Award heb gekregen.
Dank je wel Simone.
Dit is mijn 3e Award binnen een week.
 
 
Ik heb even opgezocht waar deze award vandaan komt:
OVER DE AWARD
Liebster is een Duits woord "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste." Deze award is een prijs van de peer-to-peer medebloggers waarin de award naar hun favoriete bloggers met minder dan 200 volgelingen presenteren. De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger. Deze prijs werd ontworpen om een blog award in de beloning het mode vooruit om te delen uw liefste en meest geliefde blogs die minder dan 200 volgelingen hebben
 
Er zijn een paar regels aanverbonden:
* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
 * Post de Award op je blog in de sitebar.                                                               
 *Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.           
 * Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige    
Award gegeven hebt.  
 
Voor mij een moeilijke taak, ik heb niet zoveel volgers die
minder dan 200 volgelingen hebben.
Maar ik heb een keuze kunnen maken:
 
                  
Het zou leuk zijn als je ook bij deze bloggers even langs gaat.       
 
Tot de volgende keer, groetjes Sippie.
              


4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de award Sippie.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeejjjj Sippie,
    Super bedankt voor deze leuke award. ik zal hem vanavond op mijn blog plaatsten...wauwie ik voel me erg vereerd.
    Groetjes en dikke knufff Sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sippie,
    mazzelaarster!!!
    van harte met je nieuwste aanwinst!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na je bezoekje bij mij ben ik natuurlijk meteen bij jou gaan gluren. En ik ga je ook volgen dat snap je natuurlijk wel.
    En gefeliciteerd met al je Awards.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...