Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 20 juli 2012

Olifanten.

Deze keer weer eens een kaart gemaakt.
Ik had deze olifanten gezien op het blog van Creaties met Papicolor papier.
Na veel zoeken en vragen de afbeelding
gevonden en uitgeprint.
Op het labeltje een tekst van een Creatable LR 0220.
Een paar lintjes en een bedel met de tekst
Hand made.
De 3 olifantjes uitgeknipt en opgeplakt op Papicolor Fantasia,
 de kontjes nog een keer uitknippen
 en verhoogt opplakken.
Een wiebeloogje opgeplakt.
De kaart afgewerkt met een uitgestanst
hoekje en wolkjes
van Memorybox mallen.
De achterkant gesigneerd met
mijn blinddruk stempel.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Sippie,
    ☺☺☺ Je bent gevallen.....in de goede zin van het woord ☺☺☺ Gevallen voor een blog. Het ziet er SUPER uit. Ook zie ik dat je de gevraagde olifantjes hebt gevonden. Waar???? ☺☺☺
    Je hebt er weer een volgster bij en ik kom zeker vaker even bij je spieken.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    PS zou je de woordverificatie uit willen zetten. Nu is het tamelijk moeilijk om een reactie te plaatsen. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie,
    Mooi gedaan, de olifantjes zijn heel erg leuk!
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Heel veel plezier vanavond.....GENIET ervan ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    PS ik kan die olifantjes nergens vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze leuk!!!!!Die olifantjes zijn zo lief!

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps. die blinddruk stempel is super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie olifanten kaart en inderdaad een prachtig blinddruk stempel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...