Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

maandag 23 juli 2012

Zwart-Wit.

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn blog, slechts 1 weer oud.
Dat is leuk om te lezen.

*********

ZWART - WIT.
Wat je al niet kunt doen met één snijmal.
Bij deze kaart heb ik de Creatables LR 0200,
4 keer uitgestanst in het midden van
het witte karton.
De hoeken bewerkt met een hoekpons van
Martha Stewart.
Een paar bloemetjes geponst,
een steentje erop geplakt.
Al zeg ik het zelf, een hele mooie stijlvolle kaart.
Ook deze kaart is gesigneerd met mijn blinddruktang,
en alle donkere kaarten worden
door mij voorzien van een inlegvel, waarop
je een tekst, boodschap, o.i.d. kunt schrijven.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie
    Het is allemaal weer even mooi,ik moet nodig weer naar je toe,ik zie nu weer wat ik allemaal mis.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...