Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 7 april 2017

Wie O wie kan of wil me helpen?

Het is al een hele poos geleden dat ik geblogt heb, vindt het eigenlijk ook best wel weer spannend.
Maar nu ik ook regelmatig op facebook iets plaats lijkt het me overbodig.
Bovendien weet ik bijna niet meer hoe alles werkt hier.
Als ik mijn eigen blog opzoek, zie ik iedere keer een foto in beeld met een poes erop,
Click for Photos staat daarop.
En hoe of wat ik ook doe, ik krijg het niet weg.
En dat stoort me, dus mede daarom plaats ik hier niks meer.
Mijn vraag is nu....is er iemand onder de lezers die hier een oplossing
voor heeft?
Zien jullie dat ook als je mijn blog bekijkt?
Graag jullie medewerking als het kan.

groetjes van Sippie.

7 opmerkingen:

  1. Ja Sippie ik zie dat blokje met die kat ook. Heel enerverend maar helaas kan ik je niet helpen om het weg te krijgen. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer, maar misschien weet een andere lezer hoe of wat en anders ja...dan ga ik mijn blog maar verwijderen. Dit vindt ik niet leuk. In ieder geval bedankt voor je antwoord.

      Verwijderen
  2. Ik zie nu geen gekke dingen als blokjes en poezen op het blog🙂🙂🙂
    Maar ik zou ook niet weten hoe ik het op moet lossen, sorry.
    Succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Ik zie dat katje ook en volgens mij heeft dat met de achtergrond van Sieta te maken. Je zou die kunnen verwijderen en dan kijken of het katje weg is.
    Succes ermee.....bloggen blijft toch heel leuk, mits e.e.a. wil lukken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, wilma,
    Bedankt voor je bericht.
    Ik heb de achtergrond even veranderd in simpel en....de foto met de kat is weg....Gelukkig. Nu eens kijken wat ik kan veranderen aan de lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sippie,
    Sorry als mijn layout de oorzaak is van je probleem.
    Kijk anders even hier (http://freeblog-layouts.blogspot.nl/search/label/Layout%20%28achtergrond%29%20plaatsen%20op%20je%20blog) hoe je het een en ander er aan veranderen kan. Ook mag je mij wel mailen als je hulp nodig hebt.

    Lieve groetjes, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sippie, ik zie dat je al een tijdje niet meer blogt, dus het kan zijn dat je dit berichtje niet vindt.. Maar type het toch even :) Dankjewel voor de reactie op mijn blog en de FotoTutorial! Leuk om te lezen! En ik ben zelf niet van de filmpjes maken, dus ik blijf het vooralsnog gewoon zo doen :) Groetjes! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...