Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 20 september 2013

Nog ééntje dan...

Nog ééntje gemaakt met dezelfde stempel.
Nu een achtergrond gemaakt met distress inkt.


Ik ben niet helemaal tevreden.......de lucht is hier en daar
wat te donker en een paar vlekjes .....
ook de bergen zouden
anders moeten zijn....
Maar ja, je kan de inkt niet uitgummen...
Nadat ik er een kaart van heb gemaakt en op de foto
heb gezet, durf ik het hier toch te laten zien.


9 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,

    Jou kaart mag idd wel gezien worden hoor!!!Ik vind 'm schitterend en de kleuren fantastisch!!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sippie,
    mooi deze stempel zeg, je kaartjes hieronder vind ik ook helemaal geweldig gemaakt!
    Maar deze is voor mij toch de mooiste, ik vind het heel knap zoals jij de lucht en de achtergrond hebt gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sippie.

    Super mooie stempel hoor, daar kun je alle kanten mee uit.
    gr lolkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sippie,

    Ik vind je kaart prachtig hoor!
    Het is met dezelfde stempel gedaan als je vorige kaartjes....en toch is deze kaart weer heel anders.....knap werk!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is niks mis mee Hij is heel mooi en de kaarten hieronder ook Fijn weekend.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo durfal ☺☺☺ Sippie,
    Inkt uitgummen.....dat kan helaas niet. Dat heb ik gemerkt.
    Toch mag dit MOOIE kaartje best gezien worden.
    Ook je kaartjes hieronder met dezelfde stempel zien er heel MOOI uit, maar heeeel anders.
    Enneh.....zal binnenkort ook een "probeersel" met inkt laten zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sippie,

    Wer moaie kaarten makke!!

    Leafs Siet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sippie, Vind dat je kaart zeker gezien mag worden. Het heeft iets bij maanlicht vind ik. Goed gedaan. Dat stempelen lijkt me voor mij te moeilijk hoor. Daar ga ik me niet aan wagen. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sippie,

    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met die stempel zeg super zijn ze stuk voor stuk.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...