Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zaterdag 3 augustus 2013

Yes....yes...ik heb hem....

Mede door de hulp van een Hobbymaatje van
het Hobby Journaal, ben ik nu in het
bezit van  die leuke stempel set 
Circle Circus van StampinUp!


Dus daar heb ik een paar kaarten mee gemaakt.


Deze twee gemaakt in turkoois met bruin, een paar 
vlinders en een tekst erbij.


Deze is met turkoois en zwart en een ronde
tekst stempel.


Het is zo'n leuke set, je kan er heel veel kanten mee op.
Ik heb er een stuk of zeven gemaakt, maar
de rest laat ik morgen zien.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allemaal heel leuk Ik vind die stempels en inkt ook zo mooi maar het komt op de zakcentjes aan en we kunnen niet alles.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sippie.

    Dat ziet er GEWELDIG uit.

    Gr lolkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yesss..... Yessss... ze zijn stuk voor stuk prachtig en echt heel mooi met die rondjes!

    Hihihihi Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...