Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 7 juni 2013

Buiten decoraties 3.

Ik ga nog even door met decoraties voor buiten.
Wanneer ik jullie verveel dan hoor ik het wel.


Dit colbertjasje, van Pretex, textielverharder is denk ik wel 10 jaar oud,
 maar zo tegen de klimop schutting kan die nog wel 
een paar jaartjes mee.


In de garage ben ik 's avonds wat potten aan het verven.
Gisteren wat plantjes gehaald en vandaag de
achterste pot gevuld.


Hier en daar in de tuin staan potten met sedums, de potten
zijn bijna allemaal kapot, de heleboel verzameld.


Tussen mijn verzameling potten en schalen stond ook deze
etagère, daarin heb ik de sedums nu geplant.


Nog een paar hoekjes klaar gemaakt, bij de waterpomp, 
deze pomp water uit de sloot, de kleine wasteil 
met plantjes gevuld.


Op dit zelfde terras staan rood stenen potten, sommige
zijn door de winter kapot gevroren.
Nieuwe plantjes erin en zo kunnen ze nog een jaartje staan.


Morgen mag ik weer pakketten bezorgen en dan maandag
als het nog mooi weer is maar weer verder.
O, ja.... de vaas met fluitekruid staat er nog prachtig bij, 
elke dag vul ik de vaas bij met lauw water.
Dat had ik niet gedacht dat het zolang mooi zou blijven.

10 opmerkingen:

  1. Alles is zoooo gaaf en mooi opgepimpt in je KLEINE tuin... hihihhiih!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er geweldig uit bij je.
    Je kunt wel rondleidingen gaan verzorgen. Als je dat gaat doen, koop ik zeker een kaartje bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig allemaal, Sippie.
    Ga nog maar even door, hoor, kan ik nog meer ideetjes op doen voor mijn eigen tuin!
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel veel werk, maar dan heb je ook wat. Je tuin wordt zo wel schitterend mooi hoor.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat pimp jij de tuin mooi op Sippie, leuk hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga er maar rustig mee door Sippie , ik geniet ervan!!, ziet er geweldig uit!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Sippie, mijn complimenten voor jou groene vingers!! Ik had de vorige post gemist maar kon het niet laten om door je tuin te wandelen aan de hand van je geweldige foto's!! Wat heb jij een prachtige tuin en zo geweldig mooi aangekleed, in één woord fantastisch!!

    Groetjes van een bewonderaar van je tuin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hoekjes heb je gecreëerd!
    Het colbertjasje heeft een nieuw plekje gekregen zie ik, staat hier heel goed!
    Geniet ervan!

    Groetjes vanuit een zonnig Noorwegen,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sippie,
    ben er helemaal stil van...
    wat een mooie tuin en wat ben jij creatief!!!!!
    Mooi dat colbertjasje !!!
    Heel veel complimenten van mij!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben je volgster geworden, prachtig zoals jij dingen maakt, dat met die rubberen matten vind ik een toppie idee. Mijn complimenten voor alles
    groetjes Hielkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...