Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zondag 3 maart 2013

Voel je weer snel Kiplekker !

Dat staat op deze kaart.....


...en daar horen natuurlijk kippen bij.
Nu heeft Joy met de Lin & Lene  Design een
 snijmal uitgebracht met boerderij dieren.
Kippetjes uitsnijden en op kleuren met inkt.
De achtergrond heb ik gemaakt met een nestabilitie, 
en inkt, zo krijg je leuke hokjes.
Een paar plak pareltjes en een plaatje.

*****

Leuk om te lezen hoe jullie gisteravond zo massaal
reageerden op het baby kaartje, Aly was zou 
enthousiast........met haar berichtjes.
Bedankt allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Deze heb je ook wel heel leuk bedacht moet ik zeggen Sippie! Grappig en lief zo met de kippetjes erbij...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zitten grinniken toen ik het kaartje zag.
    Hij is echt heel grappig. Het klopt ook helemaal bijelkaar.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER ... wat een "lollige" kaart
    De kippetjes zijn geweldig
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemoarn.

    Super mooie kaarten hjer Sippie.
    bist mar wer creatief bezig west.
    groetnis lolkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wateen leuke kaart Sippie. Erg leuk bedacht zo.inderdaad erg crea. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...