Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

woensdag 27 februari 2013

Daar ben ik weer....

Hallo volgsters en bloggers, het is alweer
3 weken geleden dat ik het laatste bericht
hier plaatste, hoog tijd om weer eens
iets van me te laten horen.
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor 
lieve berichten die jullie hebben 
geschreven, dat doet ons goed.

*****

Tussen het klussen en opruimen door probeer ik
zo nu en dan weer wat te knutselen.
Pinda mannetjes heb ik gemaakt voor de 
vogeltjes, staat zo gezellig en ze vinden 
het vast lekker.


Heel leuk en simpel om te maken.
Een netje met pinda's, een klein bloempotje,
losse pinda's, binddraad en wat versiering,
dat is alles wat je nodig hebt.

*****

Ik ga nu nog even een rondje door blogland, 
want ik heb vast heel veel gemist.
Fijne avond en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

11 opmerkingen:

  1. Fijn je weer in blogland te ontmoeten! En dit ziet er weer heel gezellig uit, leuk om te zien dat je weer wat tijd en zin krijgt om te freubelen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuke vogelmannetjes heb je gemaakt met al die potjes en pinda's.Leuk idee voor de vogeltjes. Wat staat er een prachtig gedichtje op je blog bij het overlijden van je schoonmoeder. Ontroerend. Veel sterkte met dit verlies. Fijn dat je weer wat freubelt. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  2. Hoi Sippie,

    Wat een leuke pinda mannetjes heb je gemaakt en fijn dat je weer terug bent in blogland.
    Wil je heel veel sterkte toewensen met het verlies, ondanks haar hoge leeftijd het afscheid doet pijn.

    Lieve groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pindamannetjes heb je gemaakt. Denk dat al mijn koolmeesjes nu naar jou toe zijn, want hier in de tuin zijn ze niet meer.
    Fijn trouwens dat je er weer bent.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat je weer wat tijd hebt om te bloggen .Dit ziet er weer heel leuk uit.Je zou er bijna zelf zin in krijgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi grappig!!! Heel leuk gemaakt!!!
    De vogeltjes worden lekker verwend!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een grappige pindamannetjes heel leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die leuk geworden en de vogels zullen je dankbaar zijn!!!:-)!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige pinda mannetjes heb je gemaakt, geen wonder dat de vogeltjes massaal bij je op visite komen. (hahah).Erg leuk hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sippie,
    fijn je weer in blogland te zien!
    Wat een leuke pindamannen heb je gemaakt,
    die zullen met graagte worden genuttigd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Sippie,

    Wat een leuke pinda mannetjes heb je gemaakt! Lijkt me inderdaad niet zo moeilijk om te maken.
    Is de verbouwing klaar?

    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...