Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zaterdag 5 januari 2013

Eindelijk....

Hallo allemaal, hier ben ik ook weer eens......
het is me uiteindelijk toch gelukt.
 
******
 
Allereerst voor alle lezers en volgers de beste wensen
voor 2013.
 
******
 
Ik ben nog even aan het haken geweest en heb er
nog 2 kol sjaals gemaakt.
Marije was al blij met de blauwe, maar....toch is roze
haar lievelings kleur en past mooier bij haar jas.
 
 
Ook voor Fokje heb ik er een gehaakt, deze is wat breder en
langer, je kan de sjaal zolang en breed maken als je
zelf wilt en het is een gemakkelijke steek, dus dat haakt
lekker snel een eind weg.
 
 
Op de laatste foto kun je het verschil beter zien.
 
 
Het lukte me eerst maar niet om de foto's te uploaden, en
hoe ik het nu uiteindelijk gedaan heb weet ik nog steeds niet.
Maar het staat er op en dat is het belangrijkste.


6 opmerkingen:

  1. Leuke sjaals Sippy en dat upladen van de foto`s lukte bij mij ook niet, ik heb het via Picasa gedaan. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sippy,
    De shawls zijn prachtig hoor.De meiden zullen er wel blij mee zijn.
    Ik hoorde van andere dames ook al dat Blogger vandaag kuren had.Dus het ligt niet aan jou.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,

    `k Heb de link uit je vorige blog even opgeslagen...want `k ben.. bijna... overstag om haaknaald en wol tevoorschijn te halen!!!
    Ze zijn prachtig!
    Fokje en Marije zullen er blij mee zijn!

    Lieve groet,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sippie,
    Allereerst nog een gelukkig en gezond 2013 gewenst.
    Dat we weer veel van elkaars creaties mogen genieten!
    Mooie sjaals heb je gehaakt, super!
    Heb er ook 2 gemaakt, maar wel op de breipennen.

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sippie,
    Ook voor jou.....een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst. Tevens voor al degene die je omringen.
    Jij ook al aan de haak "geslagen"? De sjaals zien er PRACHTIG uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Sippie,
    wat een leuke kol weer zovrolijk!
    m eer mensen in blogland hebben probleempjes met het uploaden van foto's, maar het is je uiteindelijk toch gelukt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...