Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

maandag 17 september 2012

Van alles wat...

Hier ben ik weer, het is meer dan een week
geleden dat ik het laatste bericht
heb geplaatst.
Inmiddels is er ook een nieuwe volger bij.
Welkom Fokje.
Ik heb een paar kaarten gemaakt met
Pyramide knivellen, één van de vele boekjes van
Studio light.
Enkele  van deze kaarten zijn alweer verstuurd.
******
Soms stans je wat uit en dan is het toch niet wat je wilt gebruiken,
deze restanten komen dan in een bak en die heb ik nu
voor deze kaarten gebruikt.
Zo is er weer een boekje minder in de kast en de restantenbak
is opgeruimd,maar....hij is nog lang niet leeg.
Misschien volgen er nog wel meer, want iets weggooien
kan ik niet en het was best wel leuk om deze pyramide
kaarten te maken.
 

3 opmerkingen:

  1. Hey Sippie,

    Had je al gemist ... maar je bent terug !
    MOOI, die piramide kaarten.

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt hoor, met plaatjes houd je het lang uit, elk plaatje is weer anders. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het weer prachtige kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...