Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

maandag 4 augustus 2014

Friese tekst verwerkt.

Dit was een opdracht voor een ex-collega.
"Een Friese tekst, kun je daar wat leuks van maken?"
Ik kreeg van haar een foto met de tekst, deze
heb ik laten maken op canvas en de 
tekst alleen als sticker besteld.
Het canvas heb ik in een oud aardappelkistje geplakt.
Daar om heen wat gras soorten geplakt.


Hier hangt het eventjes bij ons aan de garage muur.


Dit kistje krijgt een plaatsje bij haar in de tuin.
Toch wilde ze ook graag de stickers op een schilderij,
wat ze dan in huis kan hangen.
Zo gezegd ...zo gedaan.
Een lijst op maat gemaakt, plankje erin, verven en
daar de stickers opgeplakt.


Ze was helemaal tevreden.

Op de Voorjaars Fair in april had ik ook veel
Tekst borden te koop.
Dan met een andere tekst en in verschillende 
maten en kleuren, kan ik nu dan ook 
bij dit bericht 
even aan jullie laten zien.


Groot en op canvas geplakt.











Deze twee klein en in een lijst, verschillende kleuren.


Deze lijst weer wat groter en een bloemetje erbij geplakt.


Zelfde maar in andere kleurtjes en als laatste nog 
één op een spiegel in een kistje.


Dit is alweer een heel lang verslag, hopelijk heeft het
jullie niet verveeld.
Ik lees met veel plezier jullie berichtjes, bedankt daarvoor.
Zelf kom ik er nog niet aan toe om bij jullie allemaal een 
berichtje achter te laten.
Ik volg wel alles en geniet van de prachtige creaties en
zo nu en dan reageer ik hier en daar.

8 opmerkingen:

  1. Goed bezig, heel erg leuk om te zien. Hoop dat het lekker vekocht heeft...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit , echt schitterend en die teksten zijn ook geweldig.. Ik vind het super hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Vanmorgen op FB zag ik dit kistje en dacht..wat is dat toch voor een taal..toen kwam ik bij Us pake en dacht dat is Fries, ik kon het nog lezen ook, erg mooi gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sippie,
    wat leuk deze tekst, mooi gemaakt,
    ook je andere teksten op allerlei voorwerpen,
    heel erg prachtig,
    alleen hoe krijg je die tekst op een spiegel?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, op dezelfde manier dan op hout of canvas.
      Het zijn immers stickers, die kun je overal op plakken.

      Verwijderen
  5. Wat ontzettend mooi gedaan Sippie!
    Schitterend hoe je alles hebt '' verwerkt ''
    Ik geloof dat ze daar wel SUPER blij mee waren!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze echt geweldig. Hoe kom je op het idee. Ben trouwens wel benieuwd naar de vertaling van de Friese tekst.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Cora, ik zal het voor je vertalen zo goed als ik kan.
      Mijn Grootvader zei altijd, geen vreemder spul dan vrouwen, men kan er niet mee overweg en men kan er niet zonder.
      Hopelijk snap je het zo een beetje beter.

      Verwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...