Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

donderdag 26 december 2013

Kerstkaarten.

In het bericht van zaterdag 12 oktober hebben
jullie deze foto gezien.


Dat was het begin van mijn gemaakte kerstkaarten
dit jaar, gemaakt met een stempelset
van Stampin'Up, Four Seasons.


Dit is het eind resultaat, met een gedicht in de
binnenkant van de kaart.


Zo heb ik er een aantal gemaakt.....


....en een paar met andere kleurtjes.




en een ander model kaart, op deze kaartjes kun je
het kleine rondje openmaken.


dan zie je dit......



Deze kerstkaarten zijn hopelijk allemaal op de
plaats van bestemming.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie, Wat zijn ze leuk geworden. Mooi met het kleine vogeltje. Je hebt er mooi modellen van gemaakt in de verschillende kleuren. Een leuk idee zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel mooi ik vind je kerstraam ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie kerstkaartjes Sippie....heel erg leuk gedaan. mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sippie
    wat weer een pracht van kaarten!
    Je gedichtje vind ik helemaal geweldig,
    ik ga em even opslaan en gebruiken voor volgend jaar, als je het niet erg vindt, bedankt en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sippie,

    Dit zijn schitterende kaarten!!!
    Wens je een voorspoedig,gezond en creatief 2014!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...