Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

dinsdag 31 december 2013

De laatste van 2013.

Hierbij wens ik alle lezers en volgers en bloggers 
een fijne jaarwisseling.
Het jaar 2013 was een jaar met 
hoogtepunten, een glimlach en plezier, maar
ook een jaar met tranen en verdriet.
Voor 2014 wens ik jullie veel liefde en gezondheid toe.

*****

Dit is de laatste kaart van 2013.
Mijn 125e blogbericht.
Deze kaart is hopelijk al op de plaats van
bestemming.


Gemaakt met SU produkten.

5 opmerkingen:

  1. Woww heel mooi.En voor jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond nieuw freubeljier.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie,
    Je hebt een prachtige kaart als afsluiter..wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. noflike jierwisseling.

    gr lolkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil jou ook een heel goed, gezond en creatief 2014 wensen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...