Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 8 november 2013

Condoleance kaarten.

Allereerst wil ik jullie lezers, volgers en 
bloggers bedanken voor de vele
leuke reacties.
Ook wil ik hierbij Milnie van harte welkom
heten, leuk dat je mijn blog komt volgen.

Vandaag laat ik jullie opnieuw een paar stempel
kaarten zien.
Deze zijn gemaakt met de Stempelset
Serene Silhouettes van SU.


De stempel van de bomen links onderin had ik 
nog niet gebruikt, deze afbeelding
is goed te gebruiken voor
Condoleance kaarten.





Ook deze kaarten hebben we regelmatig nodig.
Iedere kaart heeft een andere tekst, verschillende
embossing folders gebruikt en verder wat
verschillende kleurtjes karton en
weinig tierlantijntjes.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Ik heb pas 1 keer een zelfgemaakte kaart durven sturen bij een sterfgeval. Pak meestal het zekere en koop er eentje bij de boekhandel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn prachtig! De bomen goed tot hun recht zo.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes, helemaal in stijl, en jammer genoeg af en toe nodig. Maar zo'n bemoediging ontvangen doet altijd goed.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn voor deze gelegenheid heel gepaste stempels groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,
    Wat heb je prachtige condoléancekaarten gemaakt en zo'n zelfgemaakte kaard wordt altijd erg gewaardeerd..
    Op je vraag hoe ik mijn kaarten verstuur, de 15x15 kaarten verstuur ik in een CD-envelop en als ze extra breed zijn een A5 envelop, met bubbels, er moeten toch altijd 2 postzegels op, dus pak ik ze goed in, fijne zondag, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad....deze soort kaarten hebben we soms ook nodig. Maar wat heb je ze leuk gemaakt Sippie!
    het zijn drie verschillende kaarten geworden...terwijl je de zelfde stempel hebt gebruikt...mooi gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sippie,

    Ja we hebben zulk soort kaarten inderdaad wel eens nodig, maar wat een prachtige kaarten heb je gemaakt helemaal geweldig zoveel verschillende kaarten.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sippie,
    mooi voor de voorraad, wat zijn het prachtige stempels!
    Mooi afgewerkte kaarten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sippie,
    Ja, ook deze kaarten zijn nodig...geboortekaartjes, verjaardagskaarten...en ook condoleancekaarten... leven en dood.
    Mooie kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...