Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zaterdag 19 oktober 2013

Jij bent Jarig.

Vandaag één kaartje wat ik jullie wil laten zien.
Soms maak je een hele reeks op een avond en
de andere keer heb je maar één 
kaart gemaakt.
Zoals deze, ook gemaakt met de 
Stempel set Stippled Blossom van Stampin'Up.


Eerst de verschillende bloemen en blaadjes gestempeld
met distress inkt.
Deze set is een Two steps, wat wil zeggen dat je de bloemen
en blaadjes twee keer stempelt op elkaar
met de stamp-a-ma-jig, eerst de lichtere kleur en dan de donkere kleur.
Daarna alles uitgeknipt.
De kaart zelf is opgebouwd met een wit kaartje met een tekst
van Stampinback, gemat op donkerblauw,
daaronder een wit strookje geponst met een Martha 
Stewart pons en dit geplakt op blauw karton.
Daaromheen een kanten lint van de Action en dit weer
geplakt op de witte basiskaart.
Daarop een compositie gemaakt met de bloemen en blaadjes.
Een strik gemaakt met het kanten lint en zo 
ben ik wel tevreden.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,
    kwam via via op je Blog, je maakt echt leuke kaarten, ik heb me als volger aangemeld, fijn weekend, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sippie ook deze is weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een leuke geworden. En nog supernetjes gedaan met 2 kleuren stempelen. Als ik dat doe, dan ga ik altijd scheef en er naast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooi kaartje Sippie. Die materialen zijn ook top! Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww, wat een super mooi kaartje Sippie,alles klopt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allo Sippie,
    Je hebt weer een fantastisch mooie kaart gemaakt.
    Ik hoop dat er van dat stempelmerk demonstraties zijn op de Kreadoe. Want ik vind dat je er erg leuke dingen mee kunt doen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sippie,
    Wat een PRACHTIGE kaart is dit!
    Mooie kleurtjes en rustig opgebouwd....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...