Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

dinsdag 10 september 2013

Notitie blaadjes houder.

Eventjes iets anders dan kaarten.
Zondagavond kwam ik een Tutorial op 
YouTube tegen, dat zo leuk en simpel was/is.
Gelijk een stuk karton gepakt en de Score-Pal en
beginnen maar, ik had een ander idee in mijn hoofd,
dan wat het filmpje liet zien.
Dit is mijn creatie:


Een notitie blaadjes houder met ballpoint.
De notitie blaadjes zijn ietsje smaller dan een business
kaartje, dus heb ik ernaast een vakje voor ballpoint
gemaakt.
Dit is een leuk cadeautje voor.......{vul zelf maar in}
Vanmorgen heb ik nog een paar gemaakt en 
het patroon iets veranderd.
Dit omdat deze notitie blaadjes en de ballpoint
groter zijn en ik meer stevigheid aan de 
achterkant wou hebben.



Hier kun je duidelijk zien dat de achterkant 3 cm hoger is.
Zo was ik tevreden dus nog maar één.......


Het basismodel zit zomaar in elkaar, dan komt het 
leukste om ze te versieren.
Dat kan dus op heel veel manieren,met een stansje, een 
bloemetje of een tekst, alles kan.
Veel van deze opleg papiertjes komen uit mijn
restantenbak, aangevuld met knoopjes, plakparels,
spelden en lintjes.
Nog even een collage gemaakt bij het maken van dit
laatste houdertje, op de onderkant heb ik
mijn blinddrukstempel geplaatst.


Ook zie je hier hoe en waar ik het houdertje voor de 
ballpoint heb geplakt en de achter zijkanten 
schuin heb bij geknipt.


Ga nog een paar maken, het bakje met notitie blaadjes
is nog niet leeg en het zijn leuke kleine cadeautjes.

10 opmerkingen:

  1. Je moet maar op het idee komen. En inderdaad het is een enig kadootje. Je hebt eer van je werk, het zijn hele leuke en unieke kadootjes.
    En zo raak je ook nog eens van je restjes af. 2 vliegen in 1 klap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie, wat leuke brievenstandaarden. Leuk gemaakt. Mooi om cadeau te geven. Heel leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is leuk.
    En meteen de pen erbij. Hier wordt meestal een papiertje uit de printer gepakt en dan komt het volgende probleem waar is een pen? Jij hebt het hartstikke goed opgelost.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er heel leuk uit Sippie, wat een prachtige houder zo! Leuk om te zien hoe verschillend je ze kunt versieren, erg mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...wat heb je dat leuk gedaan Sippie!
    Je hebt er leuke kleurtjes voor gebruikt en ze zijn op deze manier allemaal verschillend...heel mooi gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfs de kleuren van de pennen heb je op de houders afgestemd.....SUPERSSSS.
    Enneh.....versieren is altijd het MOOISTE werk ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er enig uit deze brievenhoudertjes. Mooi gedaan in al die stijlen. Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een hele leuke manier om de saaie witte blaadjes op je bureau o.i.d. te bewaren! Handig dat er ook een pen bij kan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...