Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zondag 8 september 2013

Nieuw speeltje, zo leuk....

Gisteravond gespeeld met mijn nieuwste 
aankopen van Stampin 'UP!
Een stamp-a-ma-jig, zo'n leuk handig apparaatje.
Ik moest eerst wel even oefenen en oefenen.
Wat verschillende kleurtjes distress inkt uitproberen.
Dit is het eind resultaat geworden.


Een nieuwe stempel set Stippled Blossoms en de
stamp-a-ma-jig en distress inkt, want de kleuren inkt
van Stampin'Up heb ik nog niet zo veel.
Eerst maar eens een paar kleurtjes proberen wat leuk is.


Ook één met de blaadjes erbij, op de afdruk van de kaart
heb ik de blaadjes gemaskerd, dat vind ik leuker staan.
Dus de afbeelding uitgesneden met een nestabilitie labels Ten.
Deze ietsje groter uitgeknipt uit bordeau rood ,gemat op
 roze karton welke ik door een embossing folder heb
gedaan en dit alles op een basis bordeau rode kaart.
De tekst stempel ook met de stamp-a-ma-jig gezet.
Een bloemetje en een plak steentje als afwerking.


Één van de blauwe afdrukjes heb ik op deze kaart 
gebruikt, uitgesneden en een beetje verhoogt in het midden van
de geemboste witte kaart geplakt, randjes met inkt
bewerkt en oud gemaakt.
Met de Non Stop stempel van Crealies de hoeken bewerkt.
Dit witte kaartje op een blauwe basis kaart geplakt, die aan
de rugzijde gerild en vastgeplakt is op 1 cm.
Zodat de kaart open gaat als een boekje.
Afgewerkt met een lintje.

Nog even een foto van de stempelset en de stamp-a-ma-jig.













*****
Hierbij wil ik mijn nieuwe volgster Diny van harte welkom
heten, en alle andere volgers heel hartelijk
bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie
steeds weer achterlaten.
Nu ga ik zelf nog even een rondje blogland doen.
Tot de volgende keer.
Groetjes Sippie.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sippie,

    wat heb je dit schitterend gedaan, het resultaat mag er zijn hoor!!!
    Hier vanmiddag ook een lekker zonnetje,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat zijn hele mooie kaarten geworden De lucht word hier weer lekker donker Maar vanmiddag was het lekker weer .
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat is dat mooi zeg!!! Ik ken het niet verder maar ziet er kunstig uit
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zeg!! Handig ding he! Ik hem m ook al jaaaaren :-) Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt interessante en zeer mooie kaarten. Ken het toestelletje niet. Weer iets om op te snorren... Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Sippie,
    hee bedankt voor je tip, ik weet ook niet goed waarom mijn bericht niet is gepubliceerd, maar ik heb em alsnog geplaatst en zo te zien is het nu wel gelukt!
    Wat leuk he zo een stempelgereedschap, ik heb er ook eentje maar die is wat anders van vorm en een ander merk maar hij doet het goed!
    Je kaartjes zijn helemaal prachtig geworden met mooie inkt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sippie. Wat leuke kaarten met de mooie stempels. Je vorige kaarten zijn ook leuk. Ik heb nog even op je blog gesnuffeld. De kaart met de tractor is ook supermooi. Nog gefeliciteerd hoor. Ik heb de laatste tijd niet zoveel bij anderen gekeken. Veel gefietst met het mooie weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sippie,
    Leuk te zien dat erl elke keer weer wat nieuws op de markt komt!
    Mooie kaarten zijn het weer geworden.!

    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw....Sippie, wat mooi gedaan ...het zijn prachtige kaartjes geworden.
    En dank je wel voor je lief berichtje hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...