Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zaterdag 17 augustus 2013

Muziek kaarten.

Ik zie dat het alweer een week geleden is mijn
laatste bericht.
In die tussen tijd heb ik heel veel kaarten gemaakt.
dus ik weet niet wat ik eerst en laatst
moet plaatsen.
Er was een vraag naar muziek kaarten.


Deze heb ik gemaakt met een embossing folder,
lichtjes opgeschuurd.
Een mini CD met een 3D plaatje van Mireille.
De hoekje even met de billenpons gedaan.


Hier de zelfde embossing folder gebruikt, dit 3D 
plaatje is volgens mij van Nel van Veen,
maar dat kan ik mis hebben, want hij komt uit de
restanten bak en dan staat er geen naam meer bij.
De snijmallen zijn van MD, Creatables LR 0167 en 
Collectables Col 1324, daar zitten stempels bij.


Deze kaart is gemaakt met Washi Tape, een tekst
stempel van Joy, 6410-0021.
De muzieksleutel is van MD, Creatables LR 0167.

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sippie,
    wat een leuke rij met kaartjes,
    de kaart met washitape heeft mijn voorkeur
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan toch niet Sippie.....dat je zo lang wegblijft. Dan zou ik zomaar ongerust kunnen worden.
    In je kaartjes zit gelukkig wel ♫♪♫♪♫♪♫♪ en het paarse kaartje vind ik het MOOIST.....met die "note".
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten weer en die embosfolder is heel gaaf ook het papier met dat opschuren en je tapejes kaart ook weer super , denk dat ik maar ga struinen in de winkels !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sippie, Wat 3 prachtige kaarten. Leuke met al die verschillende materialen. Ze zijn alledrie erg mooi gemaakt. Nog even terug komen op je reactie bij mijn kaart juffertje in het groen.... Dat is inderdaad een plant, Maar ik heb het meisje als een juffertje gezien en omdat ik veel groen papier heb gebruikt. Daarom de naam. Nog een goede zondag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...