Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 26 juli 2013

Washi Tape.

Gisteravond bezig geweest met de nieuwe rage
 Washi Tape, overal [bij Anneke, Miranda]kwam ik van die leuke 
simpele kaarten tegen.
Dus dat is het proberen waard.
En ik moet zeggen zo heb je gauw een paar
leuke kaartjes gemaakt.


De verschillende washi tape naast elkaar geplakt, kaartje
op maat snijden, een ander stukje beplakt en daar
een bloem uitgestanst van Crealies.
Rondom het kleine witte kaartje een randje
geembost en een tekst stempel geplaatst.


Dit kaartje bijna gekopieerd van Miranda.


Hier heb ik vlaggetjes gemaakt aan een stukje touw,
en stempeltjes geplaatst.


Hier de tape horizontaal geplakt en een bloem gestanst,
knoopje erop en tekst stempelen.

8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sippie,
    dat heb je mooi gemaakt,
    ik vind dat washitape ook zo leuk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie, bedankt voor je berichtje! Helemaal leuk dat je ook aan de slag bent gegaan met tape. Super dat ik je hierin heb kunnen inspireren en ik waardeer het heel erg dat je mijn naam en link er bij hebt geplaatst. Vind het leuk dat je het even komt melden bij me, zodat ik jouw creaties ook kan bewonderen. Leuke kaarten heb je er mee gemaakt, ik weet zeker dat dit niet de laatste zijn. ;-) Veel plezier met plakken en leuke kaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle vier heel mooi
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave en originele kaarten heb je gemaakt met het tape allen heel creatief en zo verschillend!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke kaartjes heb je gemaakt met washi tape! Leuk spul he! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je je lekker uitgeleefd met die bekende washi-tape
    je hebt er ook schitterende kaartjes mee gemaakt
    allemaal zo verschillend en toch heel herkenbaar door de tape-jes
    nog bedankt dat je een link erbij gezet hebt naar mij toe
    ja nu heb je er weer een verslavind bij, want als je eenmaal begint met de tape-jes ja dan ben je natuurlijk niet meer te houden en ga je best wel vaker experimenteren

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sippie, je gaat weer als een speer.... je noemt het "snel klaar kaarten".... Ik noem het vooral erg mooie kaarten die allemaal een hele leuke en vrolijke uitstraling hebben! Knap gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Sippie wat ben je toch veel zijdig, leuk hoor.
    Het gaat zomaar niet stoppen he er is altijd weer wat nieuws.
    Gr lolkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...