Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zaterdag 13 juli 2013

Triple Easy Card.

Vandaag is mijn vriendin jarig, en ook zij maakt 
kaarten, dus dan moet er iets speciaals 
gemaakt worden.
Dit model kwam ik op Internet tegen,
met een uitleg en video.


Het basis model is niet moeilijk te maken met de geschulpte
grand en gewone nestabilities, maar dan....
Er zijn 3 trapjes om te versieren.


De eerste is niet zo moeilijk.
Dit patroon van het geborduurde kaartje komt uit mijn 
archief, dit gemat op design papier, turkoois karton 
en dan op de geschulpte paarse cirkel.
Een bloemetje gemaakt van een stukje kant en
een knoop.


En de tweede is ook gauw klaar.
Op het design papier een tekst gestempeld en
langs de rand bloemetjes.
Versierd met uitgeponste bloemetjes en 
plak steentjes van de Action.
Gemat op turkoois karton, daar achter een kant
randje geplakt en deze in zijn geheel 
op de geschulpte paarse cirkel.


Maar dan nr. 3, wat moet daar nou nog op.......
Mijn Triple Easel Card is wat groot uitgevallen,
daarom kon ik geen  grote ronde vorm uit het design
papier snijden, dit blokje was maar klein.
Daarom heb ik verschillende cirkels van het design
gesneden en opgeplakt.
Hier en daar een gestempeld/geponst bloemetje,
een vlindertje op een swirl en een grote 
gestempelde bloem met een knoop
als hart  en een tekst stempel.


Hier zie je de kaart van de zijkant.
Het eerste kaart blijft staan door de uitgeponste
turkooise strook, waar ik een kantje op geplakt
heb, met een paarse strookje.
Dit verhoogd opgeplakt.
Het kaartje past niet in een gewone envelop, maar
ik heb nog hele grote vierkante enveloppen en ik
kan hem zelf , bij haar in de brievenbus doen.

8 opmerkingen:

  1. Wow dit is een gave kaart zeg.
    Ik kan me voorstellen dat je vriendin er blij mee is.
    En je hebt gelijk, bij iemand die zelf ook crea is kun je niét met een gekochte kaart aankomen.
    Maar deze valt wel bij haar in de smaak. En bij mij ook, ik ga hem zeker een keer maken.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww mooi hoor Scheelt weer in postzegels.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sippie, Wat een prachtig model kaart. Leuk gemaakt en mooie kleuren. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, mooi afgewerkt en prachtige kleuren heb je gebruikt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BEDANKT HOOR SIPPIE SUPPER.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi sippie,
    wat een leukerdje is dit!
    Wat heb je een mooie kleurtjes gebruikt en elk cirkeltje zo mooi bewerkt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige en mooie versiersels! En leuke uitleg das er een om te onthouden ....

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is zeker erg leuk Sippie! Hier kun je mee aankomen bij een kaartenmaakster, heel bijzonder mooi gemaakt! Ik heb je tuinfrutsels ook even bewonderd...Sippie, wat heb je "groene vingers"!! Prachtig gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...