Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

maandag 22 juli 2013

Ik ben verslaafd...

Ja, ja,......het is echt waar.....
Ik ben verslaafd aan StampinUp!
Wat een leuke dingen hebben ze daar, ik ben
heel erg blij dat deze lijn nu in Nederland
verkrijgbaar is.
Ik maak geen reclame hoor......
Maar het is zoooo leuk om mee te werken.
Met de embossing folder "Honeycomb"
heb ik nog een paar kaarten gemaakt.


Deze keer voetbalkaarten, leuk voor heren.


Dit zijn toch leuke kaarten al zeg ik het zelf.

8 opmerkingen:

  1. Daar was ik al bang voor nog een verslaving erbij ik vind dat spul ook zo mooi maar ja wat vind ik niet mooi en deze kaart is ook heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Sippie toch.....verslaafd ☺☺☺.
    Je hebt 2 MOOIE kaartjes gemaakt met die Honeycomb.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sippie,
    ooooo wat heb ik veel gemist van je....
    wat een prachtfotoos van het dorpsfeest!
    mooie stempelkaartjes met cirkels heb je gemaakt en de dierenkaartjes zijn ook zo mooi!
    leuk met die embosfolder deze kaartjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je hebt helemaal gelijk,
    dit zijn echt hele mooie voetbal kaarten,
    die embossingfolder leent zich daar uitstekend voor
    ja echt suuuuuuper mooie kaartjes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een juweel van een kaart met deze prachtig gekozen kleuren alles komt zo mooi uit !
    En hihihi niet gek dat je verslaafd bent ... Stampin uP is ook gaaf... maar helaas , ben bang dat er geen afkick kliniek bestaat hiervoor!!
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke idee Sippie om die embossing folder voor een voetbal te gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn inderdaad hele leuke kaarten Sippie! Prachtig hoe de voetbal is gelukt, echt leuke stoere mannenkaarten! Denk je erom dat je niet over de grens gaat qua verslaving...moeten we allemaal helpen om af te kicken....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke jongens/mannenkaarten. Lekker stoer zijn ze.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...