Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zondag 23 juni 2013

De tiid hâld gjin skoft.

De tiid hâld gjin skoft {de tijd heeft geen pauze's}
Al weer een week voorbij, wat gaat de tijd toch snel.....

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de
vele felicitaties en lieve en leuke
reacties die jullie achterlieten.
Het was een prachtige dag en wat hebben we
het getroffen met het weer.
Gelijk de andere dag harde wind en regen.
Voor deze dag/avond hadden we entree kaartjes gekregen 
voor het Berne Iepenloft Spul, Asteriks & Obelisk
Met zijn allen zijn we er naar toe geweest, warme
kleren en winterjassen aan.


Het was geweldig, zo'n mooi spektakel van muziek,
dans en toneel, gespeeld door kinderen van
de Basisschool uit Littenseradiel.


Ondanks de regen, harde wind en kou hebben we genoten.

Ook deze week waren er weer verjaardagen.
Mijn oudste zuster heeft dit dienblad met waxine lichtjes
gekregen.


Eerst had ik geen olvarit potjes, maar wanneer je dan
iemand gevraagd hebt om potjes te bewaren, dan heb je
zomaar een hele voorraad.


En, ja, ik ben iemand die bijna niks weg kan gooien.....
Wat doe je dan met zoveel potjes???
Even Google om hulp gevraagd......wat te doen met olvarit potjes?
en dan zie je een heleboel ideeën.


Dit is er één van.....
De bovenkant van de potjes met touw omwikkeld.
Muziekpapier hartjes uitstansen, op het ene
potje de hartjes geplakt en de andere
met het muziek papier beplakt, waxinelichtjes erin.
Bloemetjes gemaakt van muziekpapier en zwarte meeldraden.
Een zwart onderbord, een rode roos en confetti muzieknoten
en je hebt weer een leuk cadeautje.
Volgende keer een ander idee met olvarit potjes.

Groetjes van Sippie.

9 opmerkingen:

  1. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd Sippie met jullie trouwdag en verjaardag van je man.
    Ik heb toch wel e.e.a. gemist.....het zijn PRACHTIGE creaties.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sippie,
    Alsnog gefeliciteerd, dat heb ik even gemist. En even een compliment voor je schitterende tuin,wat heb je die leuk aangekleed.Geweldig al die leuke hoekjes.En leuk voor jullie dat het allemaal heel gezellig is geweest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Sippie,

    Leuke foto van jullie bij het Iepenloft Spul! Zo te zien was het inderdaad nodig de winterjassen aan te hebben.
    En wat een leuke creaties heb je gemaakt met de Olvarit potjes!

    Het is me (nog) niet gelukt om een andere kleur rand om de foto`s te krijgen! Morgen maar weer eens proberen!

    Groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n Iepenloft Spul.
    Doet me denken aan 6 jaar terug we woonden nog net niet in Friesland. We werden uitgenodigd als een soort van inburgering. Verstond geen woord Fries dus ik zat met gespitste oren te luisteren. Dacht dat het me goed af ging tot dat iedereen begon te lachen. Snapte helemaal niet waarom. Weg mijn illusies dat het Fries verstaan wel een makkie zou zijn. Nog steeds zijn er verschillende Friesen waar ik geen woord van begrijp.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat zal zeker leuk geweest zijn Sippie, goed warm aangekleed en genieten maar!! En ook leuk hoor, zo met die olvaritpotjes! Ik ben benieuwd wat je de volgende keer laat zien!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Sippie, nog bedankt voor je lieve reactie!
    De bekende die je zag is Erik Hulsebosch, ja die met dat dialect hihihi...
    leuke fotoos heb je weer geplaatst en een hoop glazen potjes, heerlijk he dat haken!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben het erg leuk gehad en je hebt er mooie foto's van gemaakt!!!
    De olvaritpotjes "groeien" bij jou als paddestoelen uit de grond,:-) ,maak er maar veel leuke dingen mee!,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig creatiesss heb je gemaakt en ik heb zitten genieten van je fotos!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Sippie.
    Ziet er weer goed uit.
    Toch even proberen jouw weblog, straks zal ik wel weer vast zitten, maar vooruit het is de moeite waard.

    Gr Lolkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...