Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

dinsdag 22 januari 2013

Kaarten voor mannen.

Het afgelopen weekend maar weer eens
een paar kaarten gemaakt.


Bij deze kaarten heb ik de nieuwe mallen van
Joy gebruikt.
Prachtige kleine stansjes van vissende mannen.


Het kader en de wolkjes zijn mallen van Memory box
 en het grasrandje is een creatable.

******

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de lieve 
reacties op mijn vorige bericht.
En zal ik proberen om alle gemiste berichten
van mijn te volgen blogs te bekijken.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stansjes zijn dit. Iemand die weet dat mannenkaartjes altijd lastig zijn. Maar door deze vissers wordt het een stuk makkelijker.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie,

    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en wat zijn die stansen leuk zeg super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sippie,
    Dit zijn MOOIE mannenkaarten.
    Enneh.....als ik op "Pauze" druk kan ik niet meer van je MOOIE kaarten GENIETEN.
    Liefs Wilma ☺☺1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mannenkaarten, leuke stansen heb je bij elkaar gebruikt om er een mooi geheel van te maken. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,

    Leuke 'mannen' kaarten heb je gemaakt!
    `k Ben zelf geen kaartenmaakster maar kan me zo voorstellen dat eigenlijk de mannen er een beetje bekaaid vanaf komen! Ook in de winkel liggen ze niet voor het grijpen...een gat in de markt misschien???

    groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Sippie,
    wat heb je leuke mannenkaarten gemaakt!
    mooie compositie!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sippie,

    Je hebt van de nieuwe Joy malletjes echt twee prachtige mannenkaarten gemaakt!!!
    De mallen zijn nu Candy bij Joy,dus ik heb een gokje gewaagd!!
    Fijne dag,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk je mannen kaart.
    Bedankt voor je reactie maar wij bepalen de winnares zelf hoor niks geen techniek er bij.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Langs allerlei wegen kwam ik op je blog terecht en ben hier wel even blijven hangen. Ik kom hier vele leuke dingen tegen en ik las ook ergens dat je met textielverharder werkt ook. Ik moest vooral lachten met de versierde bezems, wat een super idee. Vooral de tekst, heb daarstraks maar even een bezem gepimpt. Wij moeten eerst al uren denken hoe eraan te beginnen. Deze mannenkaarten zijn ook super want dat blijft toch moeilijk te doen. Je hebt er een volger bij.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...