Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

zondag 23 december 2012

Verjaardags cadeau.

Gisteravond hadden we een verjaardag
te vieren van mijn schoonzus.
's Middags nog maar even een bezem
opgepimt.
 
 
En ook één voor ons zelf, staat ook leuk bij de voordeur.
De foto is niet zo duidelijk, het was al weer donker.
Die van mijn schoonzus had ik al ingepakt
in folie, dus is niet zo duidelijk te zien.
 
 
Maar het zijn de zelfde leuke poppetjes op skies van de
Action, die ik ook op de bezem van mijn collega had
gemaakt. {zie bericht 19-11-2012}
 
 
Deze poppetjes en de welkomsbordjes komen van de Wibra
en die zitten bij ons voor de deur.
De rest van de materialen komen van de Action.
Mijn schoonzus vondt hem prachtig, te mooi om buiten
te zetten, zei ze.


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden.
    Staat gezellig bij de voordeur.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een aantal jeren terug was dat in, nu zie je ze bijna niet meer, maar het fleurt wel op bij de voordeur. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...