Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 2 november 2012

Sneeuwpop met lichtje.

Gisteravond een sneeuwpopje gemaakt.
Alle delen geprikt {Onare} en bewerkt
met glitterlijm.
 
 
Het is een dubbele sneeuwpop, het midden van
zijn buik is perkamentpapier.
Daar achter zit een klein bakje waar je een
waxinelichtje {op batterij} in kan plaatsen.
 
 
Dat staat heel erg leuk.
Het patroontje heb ik gekregen van een hobbymaatje
van het Hobby Journaal.
Zo leuk...Hi..hi..lol
Ben benieuwd of het volgende filmpje wat ik gemaakt
heb ook werk hier op het blog?
 
 
Ja, het werkt...........nu
 kunnen jullie zien waar het lichtje zit.
Het is niet zo'n duidelijk filmpje, maar alles moet
je leren toch?


11 opmerkingen:

  1. Misschien ook wel wat voor Piet Paulusma, dan kan hij elke dag wel sneeuw voorspellen (het is maar gekheid hoor!) want hij is leuk, voorals in deze gezellige donkere tijd, kaarsje aan...Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk en lekker smÛk
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sippie, dank voor je leuke reactie op mijn kaartje.
    Ik vind deze sneeuwpop erg leuk!
    Ik ben ook volger van je geworden.

    Groetnis fan Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat is dit mooooooooooi,
    heel erg leuk gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sippie,

    Wat een geweldige sneeuwpop heb je gemaakt heel leuk om hem ook met het lichtje te zien en je filmpje is ook leuk hoor.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd ... heel mooi met het lichtje!
    Zou ik ook wel het patroon van willen, hihi.
    Enneh, je filmpje, werkt prima.

    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat geweldig gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sippie,
    wat een leuk idee!
    Mooi gemaakt!
    Het filmpje is ook leuk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Sippie, ziet er supermooi uit.

    De mal waar jij naar vroeg is een nestabilitie.

    groetjes, hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke sneeuwpop.. misschien een rare vraag heb je hier een patroon van en zou ik die mogen...

    groetjes jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...