Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

maandag 1 oktober 2012

Zwaluwen.

Hallo daar ben ik weer, zoals beloofd met de
kaart gemaakt voor mijn vriendin.
We zijn nog niet zolang vriendinnen, maar het klikte gelijk.
Ze is heel erg ziek,maar we kunnen heel leuk samen
kaarten maken en ze wil nog van alles doen en leren.
Ze vindt zwaluwen zo prachtig, dus heel internet af
gezocht om een mooi plaatje.
Ook deze kaart is gemaakt met de Joy mal 6002/0146.
2x uitgestanst, gekleurd met distress inkt evergreen bough.
De achtergrond geembost met de embosfolder dots en
opgeschuurd, 2 rode kleine bloemetjes maken
het geheel af.
 
*****
 
Bij deze wil ik Hannie van harte welkom heten als volger.


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal Hannie genieten van deze mooie kaart!
    Hoop dat jullie samen nog veel mooie kaarten kunnen maken!

    lieve groet,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi sippie,
    wat een prachtig en netjes afgewerkte kaart1
    ook de gebruikte mal is prachtig,
    de kaart met tractor vind ik ook zo mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is en blijft een mooie kaart wat je voor mama heb gemaakt. xxx bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...