Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 10 augustus 2012

Welkoms Bezem.

Ik werd vanmorgen gebeld met de vraag
of ik nog een verjaardags cadeautje had staan.
Nee, dat had ik niet, maar ik kan wel wat maken!!
Zodoende even wat anders.
Ik heb een bezem opgepimpt.
De bezemsteel met klimop versiert.
Een stukje mos, een bloemstukje en een sierduif op de
bezem geplakt met het lijmpistool.
Even een close-up...
Hier en daar op de steel nog een paar toefjes geplakt.
Een vlinder en een liefheersbeestje en een klein
schoolbordje waar een tekst op kan.
Zo is het ook alweer een leuke bezem geworden,
hopelijk is de opdrachtgever tevreden.




3 opmerkingen:

  1. Hallo Sippie,
    Wat een PRACHTIGE bezem.....laat maar langs vliegen ☺☺☺.....hij/zij is WELKOM hier ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sippie,
    Super mooie bezem !
    Als de opdrachtgever hem niet wil ... ik wil hem wel,hoor

    Mooi weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sippie,

    Wat een leuke bezem heb je gemaakt zeg.

    Over je reactie op mijn kaart met Creatable LR0240.. Hij lag hier afgelopen donderdag in de hobbywinkel waar ik altijd kom dus hij is nu wel leverbaar.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...