Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 3 augustus 2012

Vlinder.

Nog een mooie kaart met behulp van You Tube.
Als je dan toch éénmaal bezig bent...
Dit is ook een apart model, het sluit met een lint,
wat door de kaart heen loopt.
Ook dit model liet Castella294 zien.
Hier nog een paar foto's van de binnenkant etc.
Op de binnenkant een mal van Leane geplakt op
wit karton waarop ik een tekst gestempeld heb.
Ik heb verschillende snijmallen gebruikt:
de vlinder Craftables 1205
Rozet MFD 020
Leane 007

 

1 opmerking:

  1. Hoi Sippie,

    Mooi model kaart heb je gemaakt ... heel apart!
    Die tractor stempel op je andere kaart vind ik super ... mijn mannen zijn helemaal tractorgek!

    Liefs Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...