Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

donderdag 30 augustus 2012

Paardenliefhebster.

Ze vondt dit plaatje zo prachtig.
En die ze is... Marije, mijn kleindochter, ze wordt vandaag 6 jaar.
Haar broertje is 1 september jarig, hij wordt 3 jaar, en hun
vader is 36 jaar geworden, dit vieren ze dus
gezamelijk op vrijdag 31 augustus.
Dus heb ik met dit plaatje van Lesuh een kaartje voor haar gemaakt.
Die krijgt ze morgen met de post.
Hier een paar close-ups van de gebruikte materialen.
De mooie snijmal Floral Ovals, kraft papier,
groen geblokt scrapvel, een bedeltje, plak parels,
parelsnoer, een kalenderblokje, een notitieblokje,
cm tape, en verschillende bloemetjes.
Met al deze materialen is het een kaart geworden met een
aparte vorm, ooit eens ergens in blogland gezien.
Het is een soort easelkaart .
 


5 opmerkingen:

  1. Daar is jou kleindochter vast heel blij mee.
    Gefeliciteerd met alledrie en een fijne dag.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sippie,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met al die jarigen in je familie en wat zal Marije blij zijn met deze PRACHTIGE dubbele easelkaart ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sippie,
    Ik kom even antwoord geven op je vraag over de diameter van de rozetten. De diameter is ook afhankelijk van de border die je gebruikt, maar ligt zo tussen de 8 en de 9,5cm.
    Wil jij ook een rozet gaan maken ☺☺☺?
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met alle verjaardagen Sippie!
    Hoop dat jullie de 31e aug. een fijne dag hebben gehad!
    Mooie kaart!
    Lieve groet,
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erge mooie kaart! Op www.hobbyjournaal.nl staat dat er hier een beschrijving van te vinden is maar ik kan hem nergens vinden, misschien dat ik verkeerd kijk ik weet het niet dus als je mij zou willen helpen heel graag...
    Aangezien ik hier niet elke dag zal kijken zou je me dan kunnen mailen op het volgende email adres:
    jacquelinevandiepe@gmail.com

    Je kunt me natuurlijk ook een berichtje sturen op www.hobbyjournaal.nl Daar is mijn nickname: JvDiepe

    Alvast bedankt

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...