Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

dinsdag 14 augustus 2012

Gewoon mooi....

Bij deze kaart hoef ik niet veel te vertellen...
hij is gewoon mooi...
....of mag ik dat niet zeggen???
Gemaakt van off white karton.
Het knipvel is al een oudje van LeSuh.
Een pons van Martha Stewart, embossing folder en
de nestabillities Floral Ovals S4-356.
Het takje en bloemetje van Marianne Design.
Een stickerrandje en een plak parel.
Dat is alles.....een tekst is niet nodig.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Sippie,

    Wow, wat een PRACHTIGE kaart is dit.
    Daar mag je zeker trots op zijn, hoor!

    Liefs, Miriam


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is idd een hele mooie kaart en ik ben ook volger van jou geworden.Ik heb mijn blog ook pas En ik snap nog niets van labels en van you micht also like this misschien ooit nog eens een keer
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tietje,

      Labels voeg je toe als je een bericht hebt toegevoegd.
      Boven je lijst met berichten staat een label en daarmee kun je je creatie's een naam geven.
      De lijst Labels voeg je toe zoals je te volgen blogs e.d.
      Succes.
      Sippie.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, je hebt hem mooi rustig gelaten, leuk gedaan hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...