Welkom.

Creatieve mensen hebben geen rommel, Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen.

vrijdag 24 augustus 2012

Alle begin is moeilijk....

Hier ben ik dan weer, het is 10 dagen
geleden dat ik mijn laatste bericht
plaatste.
Ook heb ik er een nieuwe volger bij,
van harte welkom.
En de volgers wil ik bedanken voor de
leuke reacties, altijd leuk om te
lezen.
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin
naar Kampen geweest naar het
Krea-Spektakel van het Hobby Journaal.
Het was heel erg warm die dag.
Maar we hebben leuke ideeën opgedaan en een
paar leuke nieuwe dingen gekocht.
Ik heb mezelf getrakteerd op een heattool en
embossing poeder, dit omdat ik...
Op woensdag 15-8-2012, 12,5 jaar werkzaam ben
bij Selektvracht,wat gevierd is met een leuke
bonus, bloemen en gebak bij de koffie.
Dus nu komt het, ik heb kaarten gemaakt met de
nieuwe spullen en alle begin is moeilijk...
Deze keer condoleance kaarten gemaakt, ook dat
hoort bij het leven.
 De onderste kantrandjes zijn gestempeld met embossing inkt en
bestrooid met witte embossingpoeder, dan met de
heattool verwarmen en dan krijg je een mooi
glimmend randje.
Wat je op de foto's niet goed kan zien.
Ik moet nog een beetje oefenen, maar toch wilde ik de
kaarten even laten zien.
Ik ben benieuwd wat  jullie hiervan vinden. 
Bedankt voor het langs komen en graag tot de volgende keer.
 

1 opmerking:

  1. Hallo Sippie,

    Van Harte met je 12½ jarig jubileum, da's toch al een hele tijd.

    Weet je zeker dat het je eerste keer is, die kaarten zijn prima gelukt hoor ... complimenten!

    Een fijn weekend en veel liefs,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Sippie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...